Akçakoca Bey Siyasal Bilgiler Fakültesi

Genel Bilgi

Düzce Üniversitesi Akçakoca Bey Siyasal Bilgiler Fakültemiz, 25 Kasım 2016 tarihinde 29899 sayılı resmi gazetede yayımlanan 2016/9539 sayılı Bakanlar Kurulu kararıyla kurulmuştur. 2017-2018 Eğitim Öğretim yılında Uluslararası İlişkiler ile Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümleri ilk öğrencilerini alarak eğitim öğretime başlamış, 2018-2019 Eğitim Öğretim yılında İktisat Bölümünün faaliyete geçmesiyle fakülte bünyesinde lisans düzeyinde eğitim  veren bölüm sayısı üçe yükselmiştir.

İnşaatı 2018’de tamamlanan fakülte binamızda doğa ile iç içe, deniz manzaralı, ferah bir ortamda eğitim öğretim faaliyetlerimizi sürdürmekteyiz. Fakültemizde 120 öğrenci kapasiteli 3 amfi, 40-60 öğrenci kapasiteli 26 derslik yanında kütüphane, konferans salonu, toplantı salonu, öğrenci kulüpleri faaliyet odası, yemekhane ve kantin imkanlarımız da mevcuttur.

Kütüphanemizde deniz manzaralı bir çalışma ortamı içerisinde akademisyen ve öğrenci talepleri doğrultusunda sürekli genişleyen kitap ve dergi koleksiyonumuz, kişiye özel kapalı çalışma odaları, grup çalışmaları için dizayn edilmiş bölümler bulunmaktadır. Öğrenci kulüplerimizin düzenlediği çeşitli aktivitelerde konferans salonumuz hem Akçakoca’nın mülki idari erkanıyla birlikte halktan katılımcıları ağırlamakta hem de şehir dışından gelerek konferanslara katılan misafirlerimize hizmet vermektedir. 


Misyonumuz

Fakültemizin varlık sebebi kamu ve özel sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli personel ihtiyacını karşılayacak, nitelikli donanımlı bireyleri yetiştirmektir. Bunu gerçekleştirirken aynı zamanda, öğrencilerin sosyal bilimlerin önemli disiplinlerine ilişkin bir formasyon elde etmeleri de amaçlanmaktadır


Vizyonumuz

Fakültemiz kısa süre içerisinde türdeşleri arasında kendi marka değerini oluşturmayı hedeflemektedir.  Bu doğrultuda fakültemiz devlet bürokrasisine girişin ilk adımını oluşturan kamu sınavlarında mezunlarının başarılı bir performans sergilemesini gaye edinir. 


Değerlerimiz

Fakültemiz Türkiye Cumhuriyetinin temel değer ve ilkelerini benimser, insani ve ahlaki değerleri kendisine prensip olarak kabul eder. Öğrencilerin eğitim sürecinde bu ilkelere riayet eder.