İç Hizmetler Şube Müdürlüğü

Üniversitemiz açık ve kapalı alanlarında güvenliğin sağlanması ve gerekli önlemlerin alınması, Üniversite giriş noktalarının ve bina kontrollerinin günlük olarak sürekli denetlenmesi, Merkez Yerleşke ile bağlı yerleşkelerde tüm açık ve kapalı alanlarda temizlik hizmetinin yürütülmesi, ulaştırma hizmetlerinin yürütülmesi, Yerleşke içerisinde karla mücadele çalışmaları görevleri arasında bulunur.

Kadir AĞCA

Ünvanı: Şube Müdürü

Ulaştırma Hizmetleri;

  • Eğitim ve öğretimin pekiştirilmesi için düzenlenen teknik gezilerde öğrenci ve öğretim elemanlarımızın ulaşımlarının sağlanması noktasında gerekli desteğin verilmesi,
  • Kongre ve sempozyumlarda katılımcıların ve görevlilerinin ulaşımının sağlanması,
  • Öğrenci topluluklarının düzenlediği/iştirak ettikleri sosyal etkinliklerde ulaşımlarının sağlanması,
  • Üniversitemize gelen yerli ve yabancı konuklarımızın ulaşımının sağlanması,
  • Üniversitemiz çalışanlarının resmi görevleri ile ilgili ulaşımlarının sağlanması,

 Genel Temizlik Hizmeti;    

Üniversitemiz Merkez Yerleşke ve bağlı yerleşkelerde tüm açık ve kapalı alanlarda, büro, laboratuvar, atölye, derslik, lavabolar ile bina dış cepheleri ve bahçe temizliği yapılmaktadır. 

Özel Güvenlik Hizmeti: 

Rektörlüğümüz ve Bağlı birimlerinde Özel Güvenlik Hizmeti Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak yürütülmektedir. 

Personel Servisi Hizmeti;

Rektörlüğümüz ve bağlı birimlerinde çalışan personellerimizin ulaşımını sağlamak amacıyla 7 servis aracı ile hizmet verilmektedir.

        Ayniyat Saymanlığı

Üniversitemiz Rektörlük ve bağlı idari birimleri, Fakülteler, Yüksekokullar, Enstitüler, Uygulama ve Araştırma Merkezleri ile bütçe, projeler, vakıf, dernek, imalat ve hibe gibi değişik kaynaklardan temin edilen  her türlü malzemelerin birimlere teslimi, muayene kabul, kayıt, kontrol ve takip işlemleri yürütülür. Üniversitemiz ve bağlı birimlerine satın alınan malzemelerin depo giriş- çıkışı, sayımı, stoktaki malzemelerin kontrolü, taşınır mallara ait giriş-çıkış işlem fişlerinin düzenlenmesi ve demirbaş kayıtlarının tutulması görevleri arasındadır.

 

Şenol BUDAK

Ünvanı:Ayniyat Saymanı

Taşınır İşlemleri;

-  Başkanlığımıza ait tüm taşınır işlemlerinin yürütülmesi,

 - Taşınırların dağıtımı ve stok kontrollerinin yapılması, 

-  Malzeme ihtiyaç listelerinin hazırlanması,

-  Taşınır Yönetim Hesabının hazırlanması,

-  Akaryakıt Hakedişleri,

-  Başkanlıkça verilen diğer işler görevleri arasındadır.

 

Devlet Malzeme Ofisi Alımları;

Üniversitemiz birimlerinin tüm ihtiyaçları merkezi satın alma planlaması kapsamında değerlendirmeye alınarak, alımına karar verilenler için Devlet Malzeme Ofisinden alımlar yapılır ve ilgili birimlere teslim edilir.

 

Sürekli İşçi Maaş-Özlük Birimi

Ali AKMES

Maaş-Özlük İşlemleri

Unvanı:Şef

* Sürekli İşçi Maaş Ödemeleri

* Sürekli İşçi Özlük İşlemleri

* Daire Başkanlığınca verilen Diğer İşler