Öğrencilerimize Müşteri Memnuniyeti Konulu Konferans Verildi

Ara 18

STEP Danışmanlık ve Eğitim A.Ş sahibi Eğitmen Esra Cin tarafından, Üniversitemiz Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu İşletme Yönetimi, Muhasebe, Sosyal Güvenlik ve Çağrı Merkezi Programları öğrencilerimize yönelik “Müşteri Memnuniyeti” konulu konferans verildi.

Konferansa; Yönetim ve Organizasyon Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Ömer Bosnalı, Bölüm Öğretim Elemanı Öğr. Gör. Buşra Kesici ve öğrencilerimiz katıldı.

Müşteri, mutlu ve mutsuz müşteri ile müşteri memnuniyetinin tanımlarıyla konferansına başlayan Esra Cin, müşteri memnuniyeti kavramının farklı sektörlerdeki uygulamalarını örneklerle açıkladı. Sektörlerdeki müşteri şikayetleri ve bu durumlarda izlenmesi gereken yöntemleri anlatan davetli konuşmacı, son olarak toplam kalite yönetimi ve sektör uygulamaları hakkında bilgiler vererek sözlerini sonlandırdı.

Konferansın sonunda, Yönetim ve Organizasyon Bölümü Öğr. Gör. Buşra Kesici tarafından Esra Cin'e teşekkür belgesi takdim edildi.